Whistler GT438Xi detektor radarů
Popis
Radarový detektor, nazývaný též antiradar, Whistler GT-438Xi je spolehlivý a vyznačuje bezproblémovým provozem. Detektor i přes svou příznivou cenu splňuje přísné normy dané pro spolehlivý a bezproblémový provoz.
Detektor je optimalizován pro mikrovlnná pásma Ka a má velmi rychlou dobu odezvy. Tento model byl vybaven technickými vlastnostmi, které jsou k dispozici v detektorech i vyšší cenové relace. Pokud detektor zjistí více frekvencí, pak pomocí funkce Alert vyhodnotí svým inovativním filtrem všechny zdroje a informuje řidiče o nebezpečí radaru. Další výhodou antiradaru je pomocí funkce TFSR a FDSR filtrování příchozího signálu a dokáže tak i filtrovat falešné výstrahy.
Whistler GT-438Xi nabízí efektivní laserovou detekci s ochranou 360°, která detekuje zepředu, po stranách a vzadu. Výhodou laseru v radaru, že při detekci radaru používá užší a přesnější přenos vln.
Detektor má moderní design s velmi kontrastemím OLED displejem, který je tak snadno čitelný. Na displeji jsou uvedeny zjištěné výstrahy, zapnuté režimy a síla digitálního signálu v textovém formátu. Jas displeje lze individuálně nastavit pro jízdu ve dne i v noci.
Technická specikace:
- Podporované frekvence:
- 10,50–10,55 GHz, (pásmo X)
- 24,05–24,25 GHz, (pásmo K)
- 33,40–36,00 GHz, (mikrovlnné pásmo KA)
- 34,00 a 34,30 GHz, ( úzké pásmo KA)
- Laser: 800–1000 nm
- Provozní teplota: –10°C až 70°C
- Napájení: 12–15 V, 250 mA (v nabíječce integrovaná a uživatelsky vyměnitelná 2A pojistka)
Vlastnosti:
- FDSR (Field Disturbance Sensor Rejection) – snižuje falešné výstrahy způsobené radarových signálů a blokování kolizí se systémy Beltronics pracující v pásmu K
- TFSR (Traffic Flow Sensor Rejection) – snížení falešných poplachů způsobených dopravou
- Režim frekvence úzkého pásma Ka: 34,0 GHz a 34,3 GHz
- Detekce Trafficpatrol XR, Reigl, Jenoptik, Laveg, Truspeed atd.
- Integrový OLED displej – poskytuje lepší kontrast, jas a barvu
- Režim detekce POP pokročilá schopnost detekce rychlosti, reaguje i na krátké signály radaru
- 360 ° ochrana proti laserové detekci, detekuje zepředu, po stranách a vzadu
- 3 městské režimy (město, město 1, město 2) – snižuje možnost falešných výstrah
- Volitelné varovné tóny – umožňuje zvolit tóny
- Režimy DIM / DARK – snižuje osvětlení obrazovky
- Tichý / Automatický režim – Automaticky nebo ručně snižuje hlasitost zvukových výstrah
- Prioritní upozornění – zobrazí nejdůležitější signál, když je detekován
- STAY ALERT ™ – je exkluzivní funkce Whistleru, která testuje vaši bdělost při dlouhých cestách
- Informační diody na horním krytu detektoru – poskytují vizuální upozornění
- Větší zorné pole , což v praxi znamená lepší dosah
- Mód SAVER – ukládá osobní nastavení při vypnutí jednotky
- Inteligentní funkce SAVER umožňuje přizpůsobit funkci detektoru a jeho automatického vypnutí, chrání tak stav baterie v automobilu.
- Priorita signálu – zobrazuje ten nejdůležitější signál, pokud je jich detekováno více
Pozn.: Před nákupem si zjistěte, zda Vaše vozidlo není vybaveno pokoveným čelním sklem, které omezuje proniknutí radarových paprsků k detektoru a tím sníží citlivost a spolehlivost.
Obecně o detektorech radarů:
- Jízda se zapnutým detektorem radaru není v České republice žádnou vyhláškou nebo zákonem zakázána. Zákonem je zakázáno používání aktivních prostředků, které mohou rušit nebo jinak omezovat činnost radarů. Ale činnost těchto pasivních radarových detektorů není nijak zakázána.
- Mimo území ČR mohou platit jiné zákony a před cestou doporučujeme aby jste si ověřili možnost použití těchto antiradarů v dané zemi.
- Účinnost detektorů radarů se uvádí cca 70 %.
- U některých detektorů radarů, lze účinnost zlepšit GPS modulem s databází úsekových měření rychlosti.